جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و زیبا ۹۳
مکاني براي دوست يابي
مکاني شاد و صميمي
پایین ترین قیمت، بالاترین سرعت، بیشترین امنیت | همراه با پنل حرفه ای
شبکه اجتماعی گل یخ
شبکه اجتماعی گل یخ
طراحي چت روم و شبکه اجتماعی کاملا حرفه اي در سایه دیزاین
فروش ويژه چت روم فول امکانات با قالب حرفه اي  پايين ترين قيمت،بالاترين سرعت،بيشترين امنيت گروه طراحي سايه ديزاين پايين ترين قيمت،بالاترين سرعت،بيشترين امنيت پنل جديد مديريتي باامنيت بالا فروش وِيژه چت روم تمديد شد فول امکانات با قالب حرفه اي مشخصات کاربر پروفايل کاربران مشاهده  اخرين بازديدها و مروري بر آمار و ارقام  مشاهده ورود و خروج کاربران مديريت آيکون هاي چت

☚❤❤❤ * گروه طراحی سایه دیزاین *❤❤❤☛ فروش ويژه چت روم هاي فول امکانات با قالب هاي حرفه ای (پايين ترين قيمت ، بالاترين سرعت ، بيشترين امنيت ) پنل جديد مديريتي با امنيت بالا ، پيام ها بلافاصله بعد از زدن اينتر وارد صفحه خواهد شد... ( همين حالا چت روم فول امکانات خود را سفارش دهيد. )

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و زیبا ۹۳
  • بازدید : (449)

 

نالیدن از این فاصله ها کار قلم نیست

در خانه ی ما جز غم دوری تو غم نیست

افسانه نگو چگونه دست از تو کِشم من ؟

من عاشق چشمان تو ام! دستِ خودم نیست . . .

.

.

.

مرد رویایی کسیه که حتی وقتی مثل سگ و گربه به جون هم افتادین

شب نذاره از تو بغلش جم بخوری و بگه : آشتی نکردیما !

ولی “من” بدون “تو” خوابم نمیبره

.

.

.

زندگی را بی بهانه میخواستم

ولی غافل از اینکه داشتن تو

قشنگترین بهانه ام شد . . .

.

.

.

نخواستنت رو بلد نیستم

نداشتنت رو یادم نده . . .

.

.

.

عشق یعنی

وقتی دور هستید دلتنگ شوید

اما

از درون احساس گرما کنید

چون در قلبتان به هم نزدیکید . . .

.

.

.

بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند

چون من که آفریده ام از عشق

جهانی برای تو

.

.

.

دیشب خدا آروم صدام کرد و گفت : خوابی ؟

عشقت داره قربون یکی دیگه میره

اونوقت تو راحت خوابیدی !؟ … لبخندی زدم و گفتم :

“خدا جونم ” ، این همون مخلوقی هست

کـه وقتی آفریدیش ، به خودت آفرین گفتی . . .

.

.

.

من به بعضی چهره ها چون زود عادت می کنم

پیش شان سر بر نمی آرم ، رعایت می کنم !

این دهان باز و چشم بی تحرک را ببخش

آن قدر جذابیت داری که حیرت می کنم

.

.

.

ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ

ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﻠﮑﻪ ﻫﻮﺳﻪ

ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺮ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﻮﺩﻧﺶ

ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺲ ﺗﺤﺴﯿﻨﻪ

ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻤﮑﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ

ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺣﺲ ﺗﺸﮑﺮﻩ …

ﻭﻟﯽ …

ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ !؟

ﻋﺎﺷﻘﺸﯽ

ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻭﺍﻗﻌیه

.

.

.

اقیانوسها و جزایر را در می‌نوردم ، کنار تو می‌نشینم با تو سخن می‌گویم

بر موهایت دست می‌کشم ، دستهایت را در دستهایم می‌گیرم و برمی‌گردم

بی‌آنکه مرا دیده باشی . . .

.

.

.

هنوز هم از بین کارهای دنیا

دل بستن به دلت

بیشتر به دلم میچسبد . . .

.

.

.

عشق یعنی روح را آراستن

بیشمار افتادن و برخاستن !

هر که با عشق آشنا شد مست شد

وارد یک راه بی بن بست شد!

.

.

.

ﺑﯿﻦ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ

“ﻣﺮﮒ” ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﺑﯿﻨﺪﺍﺯﺩ

“ﻓﺎﺻﻠﻪ” ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻ . . .

.

.

.

خدا

” تو ” را که می آفرید

حواسش پرت آرزوهای “من” بود

شدی همان آرزوی من . . .

.

.

.

ناسپاس از عشق پاکت نیستم

من که عمری با خیالت زیستم

دوستت دارم به جان تو قسم

روی حرفم تا ابد می ایستم!

* * پیامک عاشقانه و خفن * *

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد

سالها رفت و دل من سنگ نشد

ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود

نامت از صفحه این خاطره کمرنگ نشد

.

.

.

مَردی که عَطر ِ تو را زده بود

در خیابان از کنارم گذشت

و این یعنی : قتل غیر عمد . . .

.

.

.

دوست داشتنت

تنها کار “عاقلانه ای” است که

از “دلم” بر می آید !

.

.

.

یه روز یکی وارد زندگیت میشه که از تمام کسایی که ترکت کردن

به خاطر رفتنشون تشکر میکنی . . .

.

.

.

تاریخ برای من فقط یک سلسله دارد

سلسله ی موی تو . . .

.

.

.

چون طفل سِرتِقی که می کِشَدَش مادرش به خاک

دل خواسته تو را و برایم نمی خرند . . .

.

.

.

پیش از تو هیچ اقیانوسی را ندیده بودم عمود برزمین بایستد . . .

.

.

.

تمامی مرگ‌ها تنها دو دسته‌اند :

مردی نفس نمی‌کِشَد

و زنی که حرف ، نمی‌زند . . .

.

.

.

می ترسم

کسی نه خودت را

که دوست داشتنت را از من بگیرد !



برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • کليه حقوق مادي و معنوي مربوط و متعلق به چت روم گل يخ است.
  • Copyright © 2011-2014 - bygoleyakhchat.com (Administration by Saye). All right reserved